Most egy új és nem rendhagyó belyegyzést írok Nektek!
A belyegyzéssel az a célom, hogy jobban megismerjetek, kicsit lássatok bele egy vállalkozó napjaiba.
Sok olyan posztot és képet fogok beletenni, ami megmutatja, hogyan vágtam bele egy 30 napos challenge-be a #zsolyachallenge -be és még nem késő jelentkezni rá.
Amiért jelentkeztem a challenge-re az leginkább a vállalkozásom felpörgetése a facebook oldalamon és az instagram oldalamon. A #zsolyachallenge lényege, hogy a vállalkozás alapjait adja, napi feladatokban. Olyan kis kihívások amiből egy kezdő és haladó vállalkozó is tanul, plus, ha van olyan feladat amit eddig halogatot, nem csinált meg azt lehet most az elköteleződés szinjén meg fogja csinálni, foglalkozni fog vele. 🙂
Csinálok én magamnak is kihívást, de nem biztos, hogy elég hatékonyan csinálom.
A saját kihívásom a portfóliom növelése.
30 nap, 30 feladat lesz, ezeket a saját posztjaim mellett fogom kirakni az oldalakra. Valamint itt is belinkelem a napi posztokat, hátha lemaradtál az aktuális posztról.
Ami a lényeg leginkább Nekem, hogy tényleg meg is csináljam mind a 30 napi feladatot. Bizonyítani akarok magamnak, hogy meg tudom csinálni!
Szóval, ha nem látod az aktuális frissítést itt, akkor nyugodtan írj Nekem!
A Zsolya Communication – Első lépéseink -social media és online marketing céltudatos vállalkozóknak csoport.
Nagyon sok vállalkozónő gyült össze ebben a csoportban, ahol egymást támogatva biztatunk mindenkit, valamint nagyon segítőkészek, ha valami nem megy próbálnak segíteni egymásnak.
Itt mindenkinek az a szívügye, hogy segítsünk egymásnak,akár ötletekkel, akár technikai problémák megoldásával.
Én még csak pár hölgyet ismerek így online, váltottunk már pár szót 🙂 Csak jó tapasztalatom van a csoporttal kapcsolatban.
Ez a kép ideiglenesen lesz itt, hozok magamról majd egy képet 🙂
Az előzményekről annyit, hogy körülbelül így nézhettem ki, mikor tudatosodott bennem, mire is vállalkoztam 🙂
Ez volt a 0. nap, mikor is társat kellett választani, akivel közösen fogjuk egymást biztatni, hogy csinálja meg az adott napi feladatot.
A kiírt poszt alá én is kiírtam, mivel foglalkozom, grafika és illusztráció cimkével.
Meg is talált a párom, sőt később én is jelöltem még egy főt párnak, hátha hárman jobban tudjuk lelkesíteni egymást.
Az első napi posztomat itt olvashatjátok.
Ezt most ide linkelem: 30 napos challenge 1 napja
A második nap feladata két részből állt.
Első része, hogy írjuk le mi a küldetésünk a vállalkozásunkkal?
Hát ez egy kicsit gondolkodóba ejtett, de mivel, már próbáltam megfogalmazni és volt már egy kevés írás róla, így csak ki kellett egészítenem.
Kattints a linkre: Insta oldalamon el is olvashatjátok
Szóval, mivel ez volt a nagyobb feladat a részemről, így ez lett a második 🙂 amivel elkészültem.
Az első részével kicsit könnyebb dolgom volt. Ime a poszt, Facebook oldalamon rögtön el is olvashatod!
Köszönöm, ha beállítod magadnak a követést az oldalamon.
Ismét jövök a 3. napi challenge-el.
A mai napi kihívás elég érdekes volt a számomra.
Eléggé megmozgatta a fantáziám, plusz megint a komfortzóna elhagyása volt cél, leglábbis Nekem.
Első feladatnak megkaptuk, hogy mi a célunk a 2022-2023- as évre, mit szeretnénk elérni a vállalkozásunkkal.
Ide másolom amit a posztban is írtam az instagram oldalon:
A vízióm 2022-es évben elérjem, hogy legyenek állandó ügyfeleim és állandó bevételem ezáltal. Valamint szeretném elérni, hogy ajánlás útján keressenek meg az ügyfelek ❤️ legyen kihasználva a napi időkeretem, így azzal foglalkozva amit igazán szeretek csinálni ❤️🥰
Remélem a Ti segítségetekkel ezt az célt el is érem.
A második feladat a Vélemény cimke elhelyzése a Facebook oldalon.
Manapság mindenki szeret több információt, ajánlást olvasni egy adott oldalon. Én szintén szeretném ezt megadni az Új Ügyfeleimnek. Örlülnék, ha segítenél ebben Nekem.
Erről itt olvashatsz, kattints a linkre: Vélemény írás a facebook-on
Szóval, ha már dolgoztunk együtt egy projektben, kérlek ne fogd vissza Magad, írj véleményt az oldalamra. Köszönöm.
A végére hagytam, mert még nem tudom kinek fogok írni ajánlást az oldalára, mivel a jó vélemény bizony sokat ér egy – egy vállalkozásnak.
Itt a 4. napi challenge.
A mai napon azt a feladatot kaptuk/kaptam, irjuk le mi jellemez minket a vállalkozásunkban. Mi az én Ups-em? Mi az ÉN márkám? Ez a kérdés bizony jól feladta a leckét, mert igazán nem gondoltam még ebbe bele.
Hogyan tünjek ki a tömegből, mi az a plusz ami Engem jellemez, mi az a plusz amit adhatok Én Neked, ha az Ügyfelem leszel?
Hát az itt látható szófelhőt azért alkottam, hogy jobban kitünjek a jellemzőimmel. 🙂
Ezek jellemeznek a munkám során, ha velem dolgozol. Itt a link amit a mai nap kiraktam a Facebookra.
A Instagram sem maradhat le, így ma egy storyt hozam nektek belőle. 🙂 Ez a pluszt adom Én Neked, ha együtt dolgozunk. 🙂
Ha érdekel mi az a plusz lépj be a #Tyradesign2021 oldalamra vagy a @Tyradesign facebook oldalamra és nézd meg storyban.
Jó olvasást kívánok 🙂
Itt az 5 napi kihívás részletei. Azért részlet, mert erről még a 6.-7. nap is szól.
A feladat ki az én Ideális Ügyfelem? Rövidítve BP.
Itt kell meghatározni ki az a vásárlói Ügyfél kör akihez én mindenkép szólni akarok.
Hogyan is kellene nekiállni?
Vajon mennyire tudom én ezt behatárolni, meghatározni, mennyi időbe fog ez nekem kerülni?
Jó sok kérdést felvett ugye, már csak az a gondolat, hogy találd meg, fogalmazd meg ki is az a személy/személyek.
Nincs más hátra, mint előre, kezdjük el jó nagy körből és egyre szűkítsük le a legkisebb körre.
Lehet több Ügyfél kör is, ugye ez vállalkozástól függ, kinek akarsz eladni.
- fiatal?
- idős?
- férfi/ nő?
- családja van?
- gyermeke van ? és még sorolhatnám.
Ugyan ez vonatkozik a milyen korú, merre él, milyen a vásárlói szokása, mennyire használja ki az online teret?
Ezekre a kérdésekre és még nagyon sok kérdésre kell megtalálni a választ, ebből fog összeállni az én ideális Ügyfelem.
Én elővettem a füzetemet, és abba kezdtem el írni, valahogy jobban megy az ötletelés, ha előbb kézzel írok mindent le, azután pedig ide, vagy word-be írom átfogalmazva, újra olvasva.
6. nap folytatása a challenge-nek.
Ma egy kicsit könnyebb dolgom volt, hiszen ma meg kellett határozni, hogy a BP-m melyik platformon található meg. Mennyire van jelen Facebook, Instagram, Linkedl, esetleg Tic-Toc oldalakon, esetleg videós tartalmak oldalain.
Mennyire ismeri ezeket a social media -kat 🙂
Hirdetés utján találnak meg, vagy Google keresőből?
Nos Nekem egyszerűen mindet meg kell alaposan ismernem, hiszen BP-m mindenhol jelen van. 🙂
Te melyik médiát használod? Hol találtál rám? Hol talállak meg leginkább?
Facbook bejegyzést itt olvashatod 🙂
Kattints a linkre:)
Köszönöm, hogy olvasol mindennap 🙂
7. nap #zsolyachallenge folytatása
Kicsit megcsúsztam az írással, ezért elnézésedet kérem, de ma bepótolom 🙂
A 7. nap írtam egy bejegyzést a facebook és intangram oldalamra, ahol a jó pár Bayer Persona-ból kiválasztottam egyet.
Nekik írtam egy jó kis bejegyzést, arról, hogy mi lehet az a probléma amiben én segíthetek Nekik.
Itt taláható a bejegyzés, és hogy lássátok, hogy mivel is foglalkozom.
A képekben az általam tervezett ajándék kártyákat láthatod.
Remélem megnyeri a Te tetszésedet is. 🙂
8. nap #zsolyachallenge
Nos, írtam egy jó kis szöveget a mai challegne-re, de sajnos kitörlődött. 🙁
Akkor a 8. napi challenge a versenytársakról szól!
Aki vállalkozik és van valamilyen terméke, azolgáltatása, ott mindig megjelenik, vagy megjelenünk, mint versenytárs.
Nos a feledat arról szólt, hogy nézzük meg legalább 5 versenytársunkat, és elemezzük ki a vállalkozását. Olyan szempontok alapján, hogy inspirálódjunk a másik féltől.
Minden versenytárs tud valami olyat mutatni, ami esetleg nem jut a mi eszünkbe, vagy épp egy mondatra kapjuk fel a fejünket.
Nem árt havonta ránézni a versenytársunkra, és esetleg táblázatba felírni, esetlegesen milyen ötletet adott a másik fél, amit mi átalakítva, nem lemásolva feltudunk használni.
Ha eddig nem tetted, akkor nézz körül a lehetséges versenytársaid között, inspirálódj és ötletelj, Te mivel tudod a célközönségedet megfogni.
Olvasd el a facebook bejegyzést is 🙂
Hát jöjjön a 9. napi #challenge.
Kicsit megkésve, mivel itt készítenem kellett Nektek, egy terméket,ami hasznos lehet a mobil használók és posztolók körében. Lehet hogy már ismered, lehet még nem pont ezeket az app-okat.
Mivel a 9 nap és a 10 nap is inkább bizalom építésről szólt, így most csak a facebookra kitett posztot osztom meg.